Tuesday 27 May 2008

能让你了解我多一点的帖子

Actually just answer ppl question= =.....
不过挑通眼眉的人能透过这些问题了解一个人O_O
所以问发布者发布这问题的对方应该是想要更了解对方(应该)
-------
1.What do you want the most now?
-世界末日...以不会有人为我悲哀的方式结束我的一生(大家都一起死了,还为别人伤心么?)
2. What do you want to be when you grow up?
-四处旅游看遍人间冷暖的旅游家(就是不必做工的有钱人A_A)
3. What would you do if you've lose everything in one shot?
-亲人,不在意,死又不是一件坏事
-金钱,再找就会有了,做乞丐就饿不死了
-爱情,未曾拥有
-友情,早已看淡
-权力,如果曾经拥有,放下会让我感到舒服
-记忆,梦寐以求,可以从新开始
-还有什么呢.....你们问我回答?
4. What are you afraid to lose now?
-输给自己
5. Do you believe in being in love forever?
-love forever=永恒的爱?相信,只是在我身上找不到
6. If you meet someone you love, would you confess to him/her?
-不会.....y...?donno.....
7. What would you do when you're feeling down and depressed?
-如果有motorcycle我会出去兜风(夜晚)
-在夜晚是,望向天空看星星,看月亮,享受宁静的气氛
8. What are the requirements that you wish from your other half?
-跟我的裂口对称(好像凹凸)
9. Which type of person do you hate the most?
-我会跟第六感走
10. Do you cherish every single of your friendships?
-会,我会珍惜以及爱护,只不过我还没找到我所能爱护&珍惜的友谊
11. Do you believe in God?
-我相信神的存在,只是在疑惑神是否是好的
12. What do you think is the most important thing in your life?
-足够的生命,过多过少都不好
-虽然现在这段时期我觉得人生很无聊(应该不止我)但我相信这应该是一个过渡期....未来是怎样谁知道呢?知道被定好的未来又怎么还会有乐趣?
13. Do you find it necessary for you to have a boyfriend/girlfriend?
-随缘分的到来..............................也不一定接纳他人的爱XD
14. What do you want your friends to be like?
-可以交心,了解我(不过我也不了解我自己)
15. What kind of friend do you hope to be in your friends' eyes?
-一个高深莫测,难以捉摸的人(应该有达到了)
16. If you can have a change, which part of your character would you like to change?
-记忆,渴望做一个正常人- -不过什么叫正常人?
17. If you're feeling low one day, who will you go to?
-没有,喜欢一个人静一静
18. Would you die in order to save the ones you love?
-不会,因为在我眼中死不一定是一件坏事
19. Would you kill in order to save the ones you love?
-如果杀人不犯法,我会....不过是不是因为要拯救.....谁知道呢? (=^_^=)
20. If you have a chance to change the past, what would you change?
-给自己一块钱,因为我相信昔日丝毫的改变足以改变我现在的一切一切

相信你们能透过这些问题了解我多一点,只是一点因为可信度值得怀疑..
kakakakaka..........................
其实还要叫多8个人回答这些问题,不过我不想要叫,原因?
从我嘴里说出来就没有伟大的感觉了>_<" 如果要知道可以highlight: 不想要强逼他人回答这些问题,因为被强逼的感受不好受,而且如果被指定的人看到了不回答会招来厄运,这罪名我担当不起,所以我选择独自承受XD
第三者嘴里说出来才会有feelXD

3 comments:

♥♂ Ⓐⓓⓐⓜ ♀♥ said...

一个高深莫测,难以捉摸的人
u didnt already achieve lo..haha...

ktmys said...

>_<

ktmys said...

therefore it's a hope